Puszcza Bukowa - informacje, mapy, forum, galeria.

Logowanie

Sonda

Jak, według Ciebie, powinno wyglądać zagospodarowanie turystyczne leśnych obszarów w Puszczy Bukowej?

Witamy, Buczynowy Ludku
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Czy foldery ze śladami GPS muszą być takie trudne do ściągnięcia
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Czy foldery ze śladami GPS muszą być takie trudne do ściągnięcia

4 mies., 2 tyg. temu Czy foldery ze śladami GPS muszą być takie trudne do ściągnięcia #3091

• Bibi
  • Łazik
Jestem turystą, a nie informatykiem i dla przeciętnego zjadacza chleba takiego jak ja jest to strasznie trudne otworzyć pliki ze śladami GPS. Takie hasła, jak coś tam : przekonwertować, znaleźć ścieżkę dostępu, czy może zgrać jakieś (???0 kodeki, aby się raczyło otworzyć - to trudne i odstrasza od stronki (fajnej) tak wogóle.

4 mies., 2 tyg. temu Odp: Czy foldery ze śladami GPS muszą być takie trudne do ściągnięcia #3092

• Paweł
  • Szaman (KK)
Nie za bardzo rozumiem w czym problem. Ściągasz na dysk, otwierasz folder i masz ścieżki w paru popularnych formatach.
Jeśli masz problem z obsługą swojego urządzenia to polecam strony z poradnikami dla GPS-maniaków, jakich wiele znajdziesz w internecie Możesz też opisać tu dokładnie w czym problem i zapewne znajdzie się pomocna dłoń.

4 mies., 1 tydzień temu Odp: Czy foldery ze śladami GPS muszą być takie trudne do ściągnięcia #3169

• Bibi
  • Łazik
Hm... Próba otwarcia kończy się następującym komunikatem:
"Nie można zainstalować aplikacji z powodu uszkodzeniapliku instalatora. Spróguj uzyskać nowy plik instalatora od autora aplikacji".

4 mies., 1 tydzień temu Odp: Czy foldery ze śladami GPS muszą być takie trudne do ściągnięcia #3170

• Swaq
  • Pustelnik (KK)
Bibi, jaki dokładnie plik ściągnąłeś i jaki plik, z jakim rozszerzeniem, otwierasz?
Plik z listą szlaków kończy się na .zip i nie ma w nim żadnego instalatora.